direct contact Bel +31 (0)78 6100299

Ga naar onze producten? 

Home - Signage - Srprs.me heeft pop-up store

Archief

Categorieën

Srprs.me heeft pop-up store

Srprs.me, de ‘blind break’-reisorganisatie die zich richt op beleving in plaats van bestemming :met andere woorden, je weet niet waar je heengaat als je boekt, wil met een pop-up store in de Amsterdamse Kalverstraat ‘de verrassingsreis’ bekend maken bij het grote publiek.

Surprise effect

In de store kunnen mensen informatie krijgen over de trips en ervaringen uitwisselen met andere reizigers. Er zijn dagelijks acties en wie ter plekke boekt, krijgt 20 euro cadeau. Srprs.me: ‘Om het surprise-effect kracht bij te zetten, krijgen reizigers die hun kraskaart verzilveren in de pop-up store direct een lift aangeboden naar Schiphol op de dag zelf of de week erna.’ In de winkel viert de reisorganisatie het vertrek van hun 10.000e ‘blind break’-reiziger.

Winkeliers positief gestemd over 2016

08.11.2015

Ondernemers in de detailhandel zijn positiever over volgend jaar dan ondernemers in andere sectoren. Bijna de helft van de winkeliers verwacht dat de omzet in 2016 gaat stijgen, terwijl die verwachting leeft bij 28 procent van de ondernemers in het hele bedrijfsleven. Lees verder

EuroShop 2017 nieuwe indeling

08.10.2015

Retailvakbeurs EuroShop 2017 krijgt een nieuwe indeling. De vier gebruikelijke segmenten EuroConcept, EuroSales, EuroExpo en EuroCIS worden de komende editie ingewisseld voor zeven ‘belevingsdimensies’Lees verder