direct contact Bel +31 (0)78 6100299

Ga naar onze producten? 

Home - Signage - EuroShop 2017 nieuwe indeling

Archief

Categorieën

EuroShop 2017 nieuwe indeling

Retailvakbeurs EuroShop 2017 krijgt een nieuwe indeling. De vier gebruikelijke segmenten EuroConcept, EuroSales, EuroExpo en EuroCIS worden de komende editie ingewisseld voor zeven ‘belevingsdimensies’, zo heeft Messe Düsseldorf bekend gemaakt bij de start van de aanmeldingsfase. De nieuwe onderverdeling bestaat uit POP Marketing (Hal 1 + 3), Expo & Event Marketing (Hal 4 + 5), Retail Technology (Hal 6 + 7a), Lighting (Hal 9 + 10), Visual Merchandising (Hal 11), Shop Fitting & Store Design (Hal 12-14) en Food Tech & Energy Management (Hal 15-17).

Synergie van segmenten

Volgens de organisator sluit de nieuwe opzet beter aan bij de bezoekersoriëntatie en biedt het ruimte voor synergie van segmenten, die sterk naar elkaar toegegroeid zijn. Voorbeeld van dat laatste is de combinatie van etalagepoppen en hoogwaardige winkelinrichting. Euroshop voor innovatieve en toekomstgerichte combinaties meer flexibiliteit bieden voor gezamenlijke presentaties. De afgelopen editie, EuroShop 2014, behaalde een bezoekersrecord met 109.496 bezoekers uit zo’n 100 landen.  Aan de beurs namen 2.229 exposanten uit 56 landen deel.

De aanstaande editie van de internationale retailvakbeurs vindt plaats van 5 tot en met 9 maart 2017 in Messe Düsseldorf.